Searching With My Good Eye WIDE OPEN

بسم الله الرحمن الرحيم


Searching With My Good Eye WIDE OPEN??!! Yeah rite.. wan endahaf man to go b4 my(our) baby coming out huhuhu..

Sekarang ni aku hanya boleh merasa perut maknya, menggosok perut maknya dan ehem ehem maknya err... Tension betul most of the time aku letak tangan atas perut jiji, anak aku terus diam diam (ada potensi anak dgr ckp bapak nih or anak bapak or baby boy muahahahaha).

Kalaulah aku boleh buat aksi kucing itu, mengintai babyku di perut ibunya kan seronok... alangkah happynya. Tapi maknya tu selalu marah bila aku cuba buat aksi sedemikian.. entah apsal entah, aku nak tgk anak sendiri pun tak boleh..heh

Anyway... kaunter menerima hadiah akan dibuka tak lama lagi. Kepada kawan kawan yang segan segan tu, kurang kurangkan lah rasa segan tu.. :)

1 comments:

December 9, 2008 at 4:51 PM cik puan daun said...

woww.. congrats!! dah berapa bulan?

Post a Comment