Kobenteri blog ./v2

بسم الله الرحمن الرحيم


Setelah empat malam berturut turut aku cuba godek² coding blogger, inilah outcomenya. Dengan lebih tepat lagi, secara kesimpulannya misi aku gagal.

Mungkin aku perlu paham flow widget yg amat memeningkan kepala aku yg tak pernah belajar secara formal sebarang language walaupun HTML. Apatah lagi nak buat XML :D

Susah tak susah la kan. Aku just nak swap tarikh dengan post title pun sikit punya susah. Default page element, date & post title ni fix. So tak boleh tukar tempat. Tapi aku nak try jugak tapi gagal :(

Kalau nak tengok conversion dari old tag ke new tag sila rujuk:
http://singpolyma.net/2007/01/table-for-converting-blogger-classic-to/

Tapi kira bertuah jugak sebab at least aku jumpa website² yg menarik perhatian dan hanya menunggu masa utk aku explore dgn lebih agresif

Paling menarik perhatian aku adalah blog ini.



Memang banyak sekali tutorial yg boleh dibelajar :)

====================================================================




Maaf sekali lagi aku lalai. Sepatutnya aku lebih memberikan kau perhatian dan bukannya mengabaikan kau sepenuhnya. Maafkan aku. Aku tahu aku ini sering membuat salah, tapi aku harap agar kau terus tetap menyayangi aku. "I love you no matter what".

Aku tak larat nak taip panjang². Tak selesa dengan jari *toot* aku berbalut. Semua gara² kipas aircond kereta, tak pasal² kena 2 jarum jari aku.

0 comments:

Post a Comment