3 hours full of love!!!

بسم الله الرحمن الرحيم



Siapa sangka? Macam mimpi kan? Bukan senang Landlady nak datang ke Perak. Selama kenal 2thn lebih ni, ini la 1st time dia sampai Perak.

I'm so happy to meet her. Rindu kat dia sbb lama tak jumpa. Dah kurus ke dia? Ke makin tembam :p? Rupa rupanya.... hehehehe

3 jam... mmg tak cukup. 5 hari pun tak pernah cukup inikan pulak 3 jam. Makan ½ jam.. time utk jemput/hantar dah ½ jam.. Dok dlm kete ½ jam.. So kiranya masa yg spent together gether just about 1½ jam je.. haihh :(

Anyway.. 3 jam tu better that tak jumpa langsung kan? At least ⅛ rindu aku terubat jugak.

Landlady, InsyaAllah.. lepas ni kita tak gado² lagi ok?? :k




=================================================================



Design lama yg aku terjumpa balik. Teringat masa ni aku rajin betul buat² design ni. Gambar ni background utk blog aku yg version ke brp tah.. aku sendiri pun tak ingat. Maklum la dulu godek HTML je.. huehueheuheue.. skrg ni merangkak rangkak la sikit nak coding. So buat masa ni, cilok cilok la dulu hack² yg ada sblm aku buat sendiri :D

InsyaAllah bila dah terer esok boleh la aku buat lawa².. aku pun bukan pandai sgt.. blaja pun secara tak formal je :)

Sini aku nak add sikit tips camne nak ceriakan blog korang dgn smiley² nih

1. Pegi kat template > edit HTML> tick kat Expand Widget Templates dan cari:
]]></b:skin>

2. Copy dan paste coding ni SELEPAS ]]></b:skin>:


<script src="http://louislim2.googlepages.com/addSmiley.js " type="text/javascript"/>


3. Save template, dah siap! Senangkan? Thanks to benjamin.

Ni adalah smiley yg ada.. enjoy!

:) for :-)
:D for :-D
:$ for :-$
:( for :-(
:p for :-p
;) for ;-)
:k for :-k
:@ for :-@
:# for :-#
:x for :-x
:o for :-o


Btw.. Landlady, masa ni I hensem eh sbb rambut panjang??? gagagagagaga org Msia pandang serong lelaki rambut panjang ni (mostly melayu.. muka penyangak ke haaa????

1 comments:

May 28, 2007 at 9:25 AM Cool said...

Aduh gf u gemuk la@!~

Post a Comment