Dew pemusnah ke?

بسم الله الرحمن الرحيم




Apa dah jadi dengan aku ini? Jiwa pemusnah yang memusnahkan hati orang lain? Kenapa aku jadi begini? Aku tak sepatutnya begini! Aku tak mahu begini!

Again and again and again and again and again............

Aku masih macam ini. Memusnahkan perasaan insan yang aku sayang.. dan paling menyayangi aku. Apa yang sebenarnya aku mahukan?

Arrrgghhhh!!!! *sigh*

Ntahlah.. mungkin aku hanya patut duduk dalam gua. Seorang diri.. buat hal sendiri.. tak perlu ambil tahu tentang dunia.. selama ini pun aku mmg begitu.. hidup seolah olah aku di dalam gua. Ada teman tapi mengabaikan dia. Terkontang dia seorang aku masih begini.. hidup dengan menganggap semuanya okay..

Mungkinkah Tuhan dah ambil perasaan aku??? Sampaikan aku takde perasaan.. tak tahu menghargai perasaan orang..

I hate when you are so strong dealing with your emotions and you let go mine. You suppose to protect me. You promised.


Yup.. thats what i promised u.. where the hell that promise go??? WTF am i now??? F!F!F!F!F!F!F!F!F! Apa dah jadi dengan diri aku ni???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SHIT!

headache!headache!headache!headache!headache!headache!headache! but i cant stop thinking about that.

Kenapalah aku macam ni.. *sigh*


W i s h L i s t O f T h e M o n t h


Calf leather, vincose lining and tinted cowhide trimmings. Golden brass pieces. Zipper closure with long tinted cowhide pull. Inside patched pocket with tinted Louis Vuitton badge.

Color: Aubergine

Me: Errkkk.. LV? Louis Vuitton??? *dead*

..and what I hate the most that I love you too much I can't walk away. Even if I want too.

And i hate you too... but I love u more than i hate u... how i wish i never hurt u

1 comments:

June 15, 2007 at 11:10 AM Cool said...

LV purse... LV purse hurr hurrr@!~

Post a Comment