Cat? Cut? Cart? Card! :D

بسم الله الرحمن الرحيم




Sepatutnya entry ini ditulis semalam. Tapi disebabkan ribut taufan yang aku timbulkan, entry ini dipostpone ke hari ini.

Card! Aku dapat card!

Tell me, sapa yg mampu buat card mcm ni???!!! Sapa yg mampu buat card this perfect???!! Hehehe aku bangga dpt card secantik ini!! Thanks to my love, jiji. Ntah la brp lama masa dia amik nak buat semua ni. Rasa bersalah sgt kalau dah mcm ni pun aku still abaikan dia :( Sorry dear.

Actually aku mcm tak percaya aku dpt card ni.. err more like mcm tak percaya she made this card. Cantik sgt. Puas aku membelek satu² design yg dia buat tu. Arghhh macam beli kedai huhuhu.



Sayang, thank you so much for the lovely card. There's nothing I can say *speechless*... Rasa bersalah sgt coz i treated u badly *sigh* Kalaulah aku bukan manusia seperti itu, mesti aku nampak & hargai apa yg dia buat kat aku selama ni. Aku bukan pemusnah.. aku tak nak menghancurkan hati insan yg paling aku sayang :(



Kalau la bunny sblh kiri tu hidup.. sure dah kena gigit² bunny sblh kanan tu sbb geram. I really love the card but I love you more! And I hope I'll be more concern about you more than anything else.. InsyaAllah.

2 comments:

June 21, 2007 at 9:56 AM Along said...

bape lama die wat kad neh?

let me tell u how long.

kalo cantek kad ni, sbbnye die wat kad ni kat umah along.
tuh yg ilham die sgt tinggi.
lagi2 lak ade along di sisi.

lalalala~

*lari jauh-jauh dari jiji*

Post a Comment