Mengapa aku ini?

بسم الله الرحمن الرحيم


Indah sungguh pagi ini. Terbangun di kala orang lain sedang indah lelapnya. Paling indah apabila membaca SMS yang ditujukan untuk aku. Memang sangat indah dan sangat dalam kata²nya membuatkan aku langsung tak lena tidur kembali.

Aku seolah buta tak nampak apa yang terjadi. Berpura-pura seolah-olah tak tahu perkara di sekeliling aku. Aku... entahlah

Apa saja yang boleh buat dia terasa begitu, amat payah untuk aku memahami.

p/s: Mungkin aku tak harus tidur semalam *sigh*

Layang-layang Terputus Talinya

Berarak mendung kelabu
Mengekori langkahku
Sepanjang kehidupan
Penuh dugaan
Namun aku tetap aku

Kucuba dan terus mencuba
Mencapai suria
Walau membakar jiwa
Walau aku dihina
Namun aku tetap aku

Derita oh derita
Engkau di mana-mana
Walaupun jauh aku berlari
Mahupun berdiam diri
Namun indah mimpi dari realiti
Hidupku tanpa arah
Bagaikan layang-layang
Terputus talinya

Tapi pasti suatu hari nanti
Sinar suriakan menjelma


Mudah saja kan? Setitik nila dengan cepat merosakkan sebelanga susu. Dan dengan pantas semua susu tak boleh diminum lagi. Segala luahan yang patutnya tentang minggu lepas dah menjadi luahan tentang awal pagi ini. Zasss terlalu senang semua itu dibiarkan dan dilepaskan...

4 comments:

July 10, 2007 at 11:13 AM Cool said...

.. i buat sepenuh hati. Every single thing i buat tahap perfect tau. Cakap la sorry dulu kalo tak larat sgt... sedeh la mcm ni.

July 10, 2007 at 7:30 PM Koben said...

sorry.. mmg tak larat sgt.. ermmm couldnt remember what i've said last nite. i didnt say sorry eh? i'm sorry again dear :(

July 10, 2007 at 8:56 PM Cool said...

sayang balik tak?

Post a Comment