Waiting for the day

بسم الله الرحمن الرحيم




Penat + ngantuk + sakit perut
Aku baru je siapkan VO utk jiji.. thought bleh siap dlm 1hr tup tup adeh sampai kul1 pagi.

Dekat 2 minggu dah blog aku tak terusik.. semangat menaip hilang secara tiba-tiba. Entahlah.. aku sendiri pun tak tahu angin apa yg bertiup buat aku tiada semangat.

Hari hari berlalu begitu saja.. macam macam perkara berlalu begitu saja dan tidak begitu saja. Tapi biarlah kerana ia dah berlalu. Tak boleh nak diingatkan sgt. Lebih penting apa yg aku berlaku dlm masa 2 minggu lagi. Baju dah siap, budget dah diagihkan utk buat hantaran, duit minyak + tol pun dah tolak tepi, duit utk mak bapak aku pakai baju baru pun dah kasi.. hurmmm ada lg yg tak diselesaikan dan akan diselesaikan secepat mungkin.

I really cant wait for that day.. hari yg bakal mengubah hidup aku secara total.. menjadi sesuatu yg lebih baik i hope... InsyaAllah

p/s: I'm glad u like the present n the card.. jaga baik² ye

1 comments:

July 4, 2007 at 3:30 PM Cool said...

Im sorry...........

Post a Comment